Strategia marketingu cyfrowego: zintegrowane podejście do marketingu online
AUTOR:
Simon Kingsnorth
Książka „Strategia marketingu cyfrowego: zintegrowane podejście do marketingu online” autorstwa Simona Kingsnortha jest niezbędnym przewodnikiem dla wszystkich zainteresowanych skutecznym i praktycznym marketingiem cyfrowym. Ta światowa bestsellerowa publikacja, używana przez uniwersytety i instytuty na całym świecie, dostępna w wielu językach, jest teraz w swoim trzecim, w pełni zaktualizowanym wydaniu.
Książka obejmuje szeroki zakres tematów, od automatyzacji i analizy po integrację sztucznej inteligencji w marketingu. Autor szczegółowo omawia najnowsze zmiany dotyczące ciasteczek i ochrony prywatności, marketingu e-commerce, automatyzacji marketingu, marketingu afiliacyjnego, a także korzystania z narzędzi analitycznych w cyfrowym świecie marketing.
Kingsnorth przedstawia również konkretne strategie i narzędzia niezbędne do efektywnego wyboru, dostosowania i zarządzania cyfrowymi kanałami i operacjami, aby zbudować skuteczną strategię marketingu cyfrowego, której rezultaty są mierzalne i zoptymalizowane. Książka zawiera realne studia przypadków od znanych marek takich jak Coca-Cola, Spotify, Airbnb, Adidas, czy Hostelworld, a także listy kontrolne, kluczowe terminy i wglądy od czołowych praktyków branży, które pomogą w rozwijaniu własnej strategii marketingu cyfroweg.
Dodatkowe zasoby online, takie jak praktyczne przewodniki implementacyjne dotyczące SEO, płatnych wyszukiwań, e-mail marketingu, generowania leadów, a także slajdy prezentacyjne i arkusze zadań, sprawiają, że książka ta jest jeszcze bardziej wartościowa. Jest to nieocenione źródło wiedzy zarówno dla studentów marketingu cyfrowego, jak i dla profesjonalistów na poziomie początkującym do średnio zaawansowanego.
Strategia marketingu cyfrowego
to kompendium wiedzy, które powinno znaleźć się na półce każdego, kto chce zrozumieć i zastosować skuteczne techniki marketingu cyfrowego w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie.