Regulamin
§1. DEFINICJE
- Użytkownik – każdy podmiot korzystający z usług Serwisu prowadzony pod adresem https://calmai.pl
- Klient – każdy podmiot dokonujący zamówienia i zakupu towaru w Sklepie
- Konto użytkownika – usługa świadczona nieodpłatnie drogą elektroniczną przez Usługodawcę, pozwalająca Użytkownikowi na korzystanie z dodatkowych funkcjonalności Serwisu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://calmai.pl
- Serwis – strona internetowa, na której zlokalizowany jest Sklep prowadzony pod adresem https://calmai.pl
- Usługodawca – JAMSTUDIO Jakub Majewski, ul. Żytnia 17, 97-400 Bełchatów, NIP769-151-18-69
- Towar – produkt lub usługa oferowane do sprzedaży w sklepie
§2. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin wskazuje zasady i warunki korzystania z usług serwisu na rzecz Użytkowników które stanowią w szczególności:
- sprzedaż towarów czyli produktów i usług za pośrednictwem sieci Internet – usługa płatna
- założenie i prowadzenie konta użytkownika w serwisie – usługa bezpłatna
- Asortyment towarów oferowanych za pośrednictwem strony obejmuje:
- Projektowanie i budowanie stron internetowych.
- Usługi optymalizacji stron już istniejących.
- Usługi SEO dla właścicieli stron internetowych.
- Budowę sklepów internetowych Woo Commerce.
- Usługi hostingowe.
- Usługi administracyjne stron.
- Informacje oraz opis oferowanych produktów i świadczonych usług Sklep zamieszcza przy każdym towarze na stronie https://calmai.pl/sklep/
- Każdy Użytkownik ma możliwość bezpłatnego, dobrowolnego założenia indywidualnego konta użytkownika w witrynie które daje możliwość skorzystania z dodatkowych funkcjonalności sklepu takich jak: sprawdzanie statusu zamówienia, przeglądanie historii zamówień, na samodzielną edycję danych Użytkownika w Koncie.
- Każdy Użytkownik może się kontaktować z Usługodawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronach serwisu, za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez wysłanie wiadomość na adres: kontakt@calmai.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 664 477 277.
- Niniejszy regulamin jest integralną częścią Umowy, którą Użytkownik zawiera z Usługodawcą po rozpoczęciu korzystania z usług Sklepu.
- Dostęp do usług serwisu może być ograniczony lub niemożliwy w przypadku przeprowadzania prac konserwacyjnych systemów informatycznych. Jednocześnie dopełnimy wszelkich starań, aby utrudnienia tego typu występowały możliwie jak najrzadziej i możliwie jak najkrócej.
- Wszelkie nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Serwisu, Sklepu, Konta użytkownika należy zgłaszać na adres mailowy kontakt@calmai.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 664 477 277.
- Publikowane przez Użytkowników w Serwisie treści typu komentarze, oceny, recenzje, wypowiedzi, są ich prywatnymi opiniami.
- Zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści o charakterze bezprawnym.
§3 Przyjmowanie i realizacja zamówień
- Użytkownik dokonuje zamówienia na produkt lub usługę bezpośrednio na stronie Sklepu https://calmai.pl/sklep/hosting-litespeed-redis/
- Podczas procesu zamówienia Użytkownik ma możliwość założenia Konta użytkownika, które daje mu dostęp do dodatkowych funkcji.
- W formularzu zamówienia Użytkownik uzupełnia niezbędne do wysyłki dane oraz dokonuje:
- wyboru produktu lub usługi
- wyboru sposobu płatności
- Po złożeniu zamówienia na podany przez Użytkownika adres e-mail przesyłana jest wiadomość z informacją o złożonym zamówieniu.
- Realizacja zamówienia przez Sklep następuje po otrzymaniu zapłaty za zamówiony towar.
- Brak zrealizowanej wpłaty przez Klienta w ciągu 7 dni tj. brak zapłaty za towar, spowoduje anulowanie zamówienia
- Zamówienie Klienta zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny na magazynie lub u dostawców sklepu.
- częściowy brak towaru w zamówieniu – gdy brakujący towar jest częścią większego zamówienia, Klient jest informowany o brakach i podejmuje decyzję o częściowej realizacji zamówienia lub anulowaniu całości zamówienia. Zwrot pieniędzy w przypadku dokonanej przedpłaty następuje w części lub w całości zgodnie z decyzją Klienta. Zwrot pieniędzy w przypadku dokonanej przedpłaty następuje maksymalnie w ciągu 7 dni od anulowania zamówienia.
- całkowity brak towaru w zamówieniu – gdy towar jest niedostępny w magazynie lub u dostawców sklepu i nie ma możliwości realizacji zamówienia Klient zostanie o tym fakcie poinformowany. Zwrot pieniędzy w przypadku dokonanej przedpłaty następuje w całości maksymalnie w ciągu 7 dni od anulowania zamówienia.
- Po zweryfikowaniu zamówienia na adres mailowy wskazany przez Klienta przyjdzie wiadomość z informacją dotyczącą:
- potwierdzenia przyjęcia zamówienia co jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży,
- braku możliwości realizacji zamówienia w związku z brakiem zapłaty.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą doręczenia Klientowi wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód zakupu. Po wybraniu przez Klienta odpowiedniej opcji i przekazaniu niezbędnych danych, do zamówienia wystawiana jest faktura zakupu.
- Do momentu zrealizowania zamówienia tj. do czasu przekazania towaru do wysłania Klient może dokonać zmian w zamówieniu włącznie z wycofaniem złożonego zamówienia w całości.
- Aby dokonać zmian w zamówieniu należy skontaktować się ze sklepem poprzez formularz kontaktowy dostępny w witrynie lub wysyłając wiadomość na adres e-mail kontakt@calmai.pl, lub telefonicznie pod numerem +48 664 477 277.
- Modyfikacje zamówienia w zakresie: adresu wysyłki, polecenia zwrotu nadpłaty mogą zostać złożone tylko w formie pisemnej za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie sklepu lub za pośrednictwem maila na adres: kontakt@calmai.pl.
§4. Warunki płatności w sklepie internetowym i koszty dostawy
- Ceny towarów w sklepie internetowym zostały podane w złotych polskich i zwierają należne podatki.
- Każdy towar posiada swoją cenę i cena ta jest wiążąca w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.
- Sklep ma prawo do:
- zmiany ceny towarów znajdujących się w Sklepie,
- wprowadzania nowych towarów i usuwania towarów z oferty Sklepu,
- przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu,
- wprowadzania zmian w ofertach promocyjnych Sklepu.
- Uprawnienia opisane w powyższym punkcie nie mają wpływu na ceny towarów zakupionych i zamówionych przed wejściem w życie ofert promocyjnych lub zmienionych cen.
- Dostępne są następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski/ za granicę:
- płatność natychmiastowa CashBill
- płatność kartą kredytową/debetową
- płatność BLIK
- Płatność PayPal
- Płatność PAYSAFECARD
- Płatność Ratalna
- Płatność Kartami Płatniczymi
- Zastrzegamy sobie możliwość zablokowania niektórych forma płatności dla wybranych produktów.
- W przypadku zakupu produktów wirtualnych i treści cyfrowych koszty dostawy nie występują.
§5. Terminy realizacji
- Na wysłanie drogą mailową linku do pobrania produktu wirtualnego, treści cyfrowej lub przyznanie dostępu do pobrania pliku Sklep ma 48 godzin. Jest to maksymalny okres wysyłki lub udostępnienia który może wystąpić w sytuacji, kiedy kolejka plików jest bardzo duża. Z reguły produkt dostarczany jest niezwłocznie po dokonaniu płatności.
- W przypadku gdy produkt wirtualny, treść cyfrowa sprzedawana jest w promocji z usługą doradczą lub konsultacją specjalisty, przed wysyłką treści nastąpi kontakt telefoniczny w celu przygotowania dedykowanego produktu.
§6 Prawo odstąpienia od umowy
- W przypadku zakupu produktów wirtualnych i treści cyfrowych Klient każdorazowo akceptuje, że odstępuje od przysługującego mu prawa zwrotu towaru zakupionego drogą elektroniczną.
- Zgodnie z art. 38 pkt 15 który mówi: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.” (ustawa o prawach konsumenta)
§7 Postępowanie reklamacyjne
- Reklamacja Klienta w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług winna zostać przesłana w formie pisemnej na adres korespondencyjny JAMSTUDIO Jakub Majewski i określać:
- dane Klienta umożliwiające kontakt z nim oraz identyfikację jako Klienta Calmai.pl,
- rodzaj usługi, której dotyczy,
- czas i miejsce zdarzenia, które stanowi podstawę reklamacji,
- zarzuty Klienta,
- okoliczności uzasadniające reklamację,
- ewentualny żądany sposób usunięcia zarzucanego naruszenia.
- Calmai.pl obowiązany jest udzielić pisemnej odpowiedzi na reklamację, w terminie 7 dni od daty jej otrzymania, wskazując, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub informując o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska. W przypadku konieczności wyjaśnienia dodatkowych okoliczności związanych z usługami świadczonymi na rzecz Calmai.pl przez podmioty, za które Calmai.pl nie ponosi odpowiedzialności, Calmai.pl przesyła w terminie 7 dni informację o potrzebie wyjaśnienia tych okoliczności.
§8 Konto użytkownika w systemie
- Kady Użytkownik może założyć w Witrynie Konto użytkownika.
- Założenie Konta użytkownika jest dobrowolne i pozwala Użytkownikowi na skorzystanie z dodatkowych funkcji w Sklepie, dostępnych dla zarejestrowanych Użytkowników.
- Założenia Konta użytkownika dokonuje się przez wypełnienie właściwego formularza rejestracyjnego w Sklepie lub poprzez serwisy wskazane powyżej.
- Dla korzystania z Konta użytkownika niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową, obsługującą pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto email.
- W momencie rejestracji (założenia Konta użytkownika) zostaje zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą, na czas nieokreślony, umowa o prowadzenie Konta użytkownika na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
- Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z Konta użytkownika, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W tym celu Użytkownik powinien wysłać do Sklepu, za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w witrynie lub na adres e-mail: kontakt@calmai.pl swoją rezygnację, co będzie skutkować niezwłocznym usunięciem Konta użytkownika oraz rozwiązaniem umowy w tym zakresie.
§9 Warunki techniczne
- Aby korzystać z usług Serwisu konieczne jest spełnienie określonych wymogów technicznych:
- Aktywne konto poczty elektronicznej;
- urządzenie połączone z siecią Internet i zainstalowaną przeglądarka stron www;
- akceptacja plików cookies włączona w używanej przez urządzenie przeglądarce internetowej;
- obsługa skryptów JavaScript włączona w używanej przez urządzenie przeglądarce internetowej.
- Minimalne wersje systemów operacyjnych wymaganych do poprawnego działania serwisu:
- Urządzenie typu komputer lub laptop typu PC z zainstalowanym systemem Windows 8.1
- Urządzenie typu komputer lub laptop typu MAC z zainstalowanym systemem macOS High Sierra
- Urządzenie typu smartfon lub tablet z zainstalowanym systemem Android 5.0 (Lollipop)
- Urządzenie typu smartfon lub tablet z zainstalowanym systemem iOS 11 / iPadOS 13
- Użytkownik powinien korzystać z odpowiedniej przeglądarki, współpracującej z jego urządzeniem.
§10 Dane osobowe i polityka cookies
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Użytkownika podczas korzystania z usług Serwisu jest Usługodawca.
- Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji oraz na podstawie zgody, na zasadach określonych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Usługodawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Serwisie.
- Przy korzystaniu z Serwisu prosimy o wyrażenie zgody na używanie ciasteczek zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie zgadzasz się na używanie przez nas ciasteczek, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania Serwisu. Informacje na temat plików cookies wykorzystywanych w serwisie znajduje się w polityce prywatności zawartej na stronie serwisu.
§11 Postanowienia końcowe
- Umowa sprzedaży oraz umowa o świadczenie usług drogą elektronicznych zawierana jest między Użytkownikiem a Usługodawcą.
- Produkty i usługi zamieszczone na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym Kodeksu Cywilnego jak również przepisy Ustawy o prawach konsumenta
- W przypadku rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży, sadem właściwym jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
- Sklep zastrzega sobie możliwość dokonania zmian niniejszego Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn
- w przypadku zmiany przepisów prawa regulujących sprzedaż Produktów lub świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sklep wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klientem a Sklepem lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
- w przypadku zmiany sposobu świadczenia usług spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
- w przypadku zmiany zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Sklep dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
- W sytuacji, gdy Sklep dokona zmian w regulaminie, zostanie on udostępniony w witrynie w formie jednolitej oraz przesłany droga mailowa do klientów na podany w zamówieniu mail, co uznaje się za wprowadzenie informacji o zmianie do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Klient mógł zapoznać się z jej treścią.
- Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia wysłania informacji o zmianie.
Regulamin obowiązuje od dnia 22.03.2021r.